اعزام قطار جایگزین برای جابه‌جایی مسافران قطار یزد – تهران | کل هزینه بلیت به مسافران پس داده می‌شود
اعزام قطار جایگزین برای جابه‌جایی مسافران قطار یزد – تهران | کل هزینه بلیت به مسافران پس داده می‌شود

به گزارش اخبارنو ، رضا عصاری معاون اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا درباره نقص ایجادشده برای قطار یزد ـ تهران به شماره ۶۲۵ گفت: قطار یادشده حوالی ساعت ۹:۵۵ صبح روز جاری در ورودی ایستگاه بادرود به دلیل نقص مکانیکی سالن ۳ موجب دودگرفتگی سالن انتها شد که با اقدام به‌موقع مأموران مشکل برطرف شد […]

به گزارش اخبارنو ، رضا عصاری معاون اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا درباره نقص ایجادشده برای قطار یزد ـ تهران به شماره ۶۲۵ گفت: قطار یادشده حوالی ساعت ۹:۵۵ صبح روز جاری در ورودی ایستگاه بادرود به دلیل نقص مکانیکی سالن ۳ موجب دودگرفتگی سالن انتها شد که با اقدام به‌موقع مأموران مشکل برطرف شد و مسافران با همین قطار به ایستگاه بادرود منتقل شدند.

وی با اشاره به سلامت همه مسافران این قطار افزود: قطار ذخیره ساعت ۱۱:۱۰ از ایستگاه یزد حرکت کرده تا مسافران قطار یادشده را به تهران منتقل کند.

وی ضمن عذرخواهی از مسافران این قطار گفت: ضمن پذیرایی ناهار، ۱۰۰ درصد بهای بلیت قطار مذکور به نشانه عذرخواهی به همه مسافران برگردانده خواهد شد. مسافران تا یک ماه فرصت دارند با در دست داشتن لاشه بلیت و کارت شناسایی معتبر به یکی از مراکز فروش بلیت مراجعه یا با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرند و خسارت خود را دریافت کنند.

  • منبع خبر : خبرگزاری همشهری